• Stellendam VE1 VE zaterdag speeldag man

• Stellendam VE1

Vraag de teammanager of wedstrijdsecretaris om een teamfoto toe te voegen in Sportlink Club
  • Staf

• Trainingsschema

Dag Tijd Veld Kleedkamer

• Uitslagen

• Team indeling

• Wedstrijdverslagen

Puntenverlies Stellendam dames, brengt spanning aan de top van de ranglijst. Na ruim 2 voetballoze maanden en een op het Molengors zwaarbevochten 4-3 overwinning vorige week op de Dirkslandse dames, stuitte de rood-witte formatie het afgelopen weekend op Zuidland. Het zou een zeer moeizame wedstrijd worden tegen een hele stugge en fysieke ploeg. Het moet gezegd worden dat stellendam het grootste deel van de wedstrijd heeft gestreden en gevochten voor elke meter. Een ruststand van 1-1 was toch een kleine tegenvaller. Nadat Iris de 0-1 op het scorebord had gezet na een mooi uitgespeelde aanval, kwam de gelijkmaker op een ongelukkige manier tot stand in de laatste minuten voor het rust signaal. Het score verloop laat zien dat het zowel moeizaam als spannend was. Een 2-1 achterstand werd gelijkgetrokken door Jeanique waarna Mirthe met een mooie vrije trap de stellendam dames op voorsprong zette, 2-3. Zowel de 2-4 als de 3-3 hing in de lucht. Met name door fenomenale reddingen van de stellendam keepster Leonie bleef het de hoop op 3 punten levend. Het waren jammer genoeg de zuidland dames die het net wisten te vinden. Al met al is dit een uitslag waar we mee kunnen leven. De stand laat zien dat Stellendam en Hekelingen evenveel verliespunten hebben als koploper Rockanje, met de Jonge Spartaan en Zuidland op het vinkentouw. Een spannend verloop voorlopig, maar de competitie is nog lang niet ten einde en veel punten kunnen nog behaald en verloren worden. De Molengors dames ontvangen volgende week om 12.00 de dames van GHVV'13 uit Geervliet/Heenvliet. Geen mondkapjes, geen 1.5 meter afstand en geen QR codes nodig dus wees welkom!